Pour Pan America avec roues à rayons à partir de 2021, Pan America ST à partir de 2025, Touring CVO Road Glide, CVO Street Glide et CVO Road Glide ST à partir de 2023 . La Pièce
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Harley Davidson® a considérablement amélioré la puissance de freinage des modèles CVO 2023 en utilisant les plus grands rotors de 12,6" (320 mm) de diamètre que l'on trouve sur les modèles Pan America par opposition aux rotors de 11,8" (300 mm) trouvés sur la plupart des autres vélos HD. Ils ont étendu ce changement de diamètre à encore plus (pas tous) les modèles Touring en 2024. Malgré cette amélioration, vous pouvez encore améliorer les performances et le style de votre Harley Bagger ou Pan Am (roues à rayons métalliques uniquement) avec ces TC Bros. Rotors Profile™. Conçus pour un refroidissement accru et un poids plus léger, ces rotors sont fabriqués avec précision à l'aide de matériaux de qualité supérieure.
-2021-nouvelle Harley Pan America (modèles de roues à rayon) et 2025 Pan America ST
2023-nouveaux modèles CVO Harley Touring UNIQUEMENT (CVO Road Glide, CVO Street Glide, CVO Road Glide ST)
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Harley Davidson® greatly improved the stopping power of the 2023 CVO models by utilizing the larger 12.6” (320mm) diameter rotors found on the Pan America models as opposed to the 11.8” (300mm) rotors found on most other HD bikes. They expanded this change in diameter to even more (not all) Touring models in 2024. Despite this improvement, you can further upgrade the performance and style of your Harley Bagger or Pan Am (wire spoke wheels only) with these TC Bros. Profile™ rotors. Designed for increased cooling and lighter weight, these rotors are precision manufactured using premium materials.
Features:
Same 12.6” (320mm) rotor diameter and 5x3.25” bolt pattern as OEM for an easy bolt on install.
Premium high carbon, heat treated 420 stainless steel friction material provides durability and corrosion resistance.
Laser cut (not stamped) to reduce warping and distortion caused by residual part stresses.
Precision ground for optimal brake pad engagement.
CNC machined floating billet aluminum carriers are strong, lightweight, and anodized for corrosion resistance.
Full floating design maintains optimal rotor-caliper alignment and reduces heat transfer from friction material to carrier.
Stainless steel riveted buttons (no c-clips) are tougher and transfer less heat to the carrier than aluminum.
Stainless steel disc spring washers allow the friction surface to float while preventing pins from rattling.
High performance and precision quality throughout the assembly.
Hassle free installation on your OEM HD wheels using your original hardware.