CORRECTEUR / INTERFACE DE REGLAGE DE COMPTEUR ELECTRONIQUE - DAKOTA DIGITAL

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154,21 € TTC

171,34 € TTC

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Réf : CC310669

Réf OEM : SIM-1

Dakota Digital

Interface de Calibrage Dakota Digital. Le Kit

Instruction de Montage : www.dakotadigital.com/pdf/650033c_sim-1a.pdf

Vidéo : www.youtube.com/watch

Système de calibrage pour une lecture correcte de la vitesse et du kilomètrage. Il permet de corriger la lecture du compteur et du totalisateur quand vous avez changé de taille de jante/pneu, de poulie ou si vous avez une boite 6. Il suffit de le brancher sur la prise 3 broches du capteur sur la boîte. Deux boutons étanches manipulables en roulant se chargent de corriger en plus ou en moins la lecture de votre compteur. Une fois le bon réglage effectué, le facteur de correction est enregistré, même si la batterie est débranchée.Pour tous modèles à partir de 1996 et applications customs.
Fabriqué aux USA. 
 
The SIM-1 electric speed correction module will plug into newer speed sensor harnesses to correct the speedometer and odometer after a change in tire size, pulley size or transmission gearing. The unit plugs directly between the stock Harley transmission sensor and the original speedometer and is easily tucked away into the bike's wiring harness after adjustment is complete.
 
With factory Harley connectors, no cutting or splicing is required.
Two push button switches allow the original speedometer reading to be increased or decreased easily.
Ability to correct the speed to within 1 MPH or KPH from 50% t84% ohe original reading.
Sealed completely from water, dust, and dirt.
The new SIM-1 comes in a smaller size for easier mounting and provides an extended correction range.
 
Fits Harley Davidson models:
 
1995-2003 Sportster Models
1996-2006 Softail Models
1996-2005 Dyna Models
2006 and earlier Touring models with Factory Electronic Speedometer
2007 and later Harley models require hardwiring into stock harness, speed correction can be made up to Harley's factory margin of error, typically 3-5% f the actual speed reading.  If correction is made beyond this, it may result in the loss of the 6th gear indicator light and cruise control